zaterdag 23 februari 2013

Ruusbroecproject 8 februari 2013

Net voor de krokusvakantie deden enkele klassen van de modules 2.1, 2.2 en 2.3 mee aan een project met leerlingen van het Ruusbroeckollege in Laken. Hier kan je enkele korte reacties van onze cursisten lezen. 

Vrijdag 8 februari was een prettige dag. Het was tof met de leerlingen. We hebben lekker gekookt en gegeten. We hebben veel gebabbeld en ik heb veel nieuwe woorden geleerd. De leerlingen waren heel vriendelijk en gezellig. We hebben met elkaar over onze landen gepraat: over tradities van ons volk en zo. (…) Ik heb alleen maar positieve emoties rond deze dag. Bedankt Elena :) .
Kazbek Kozyrev - 2.3




Vorige vrijdag was zeker een gezellige dag. Mijn medestudent en twee leerlingen zijn bij mij thuis gekomen om samen te koken. De eerste minuten waren ze een beetje verlegen, dus moest ik hen vragen stellen. Ik heb gevraagd over hun families, school en hobby’s. (…) Terwijl de jongens naar Russische liedjes aan het luisteren waren, waren wij samen “plov” aan het koken. Ik was blij dat iedereen het lekker vond.
Elena Zheludkova – 2.3

Vorige vrijdag ging ik naar het huis van Laura met twee leerlingen om samen te koken. We hebben samen traditionele Hongaarse gerechten gekookt. Het was een leuk moment! Tijdens het koken hadden we veel plezier en we hebben veel Nederlands gesproken. Daarna speelden we UNO. Dan kwamen er twee leerkrachten en we speelden samen UNO. (…)
Gulfara Kaimuldina – 2.3




 
Ward en Liam zijn Vlaamse jongeren, ze waren heel beleefd. (…) We hebben alles samen gedaan, tof! We vonden Samusa bakken echt plezant. (…)
Olive Mahoro – 2.3

(…) Ik vond het leuk dat we in het Nederlands konden praten, maar spijtig genoeg duurde het niet lang!
Malaika Nicole – 2.3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ja, een reactie plaatsen, dat kan je hier doen, in de rechthoek.